lauantai 9. heinäkuuta 2016

#kesäloma

mulla on puolikas kesäloma, ihan kohta. Lomalla aion



¤ olla vaan, tekemättä mitään. hipsiä kotona yöhousut jalassa koko päivän.

¤ nähdä aurinkoa. jos aurinko ei tule minun luo, minä menen auringon luo

¤ nauttia luonnosta metsäpoluilla ja notskilla

¤ valokuvata

¤ syödä hotelliaamiaista ja käydä piknikillä

¤ viettää aikaa rakkaiden ihmisten kanssa

¤ nukkua pitkään, valvoa myöhään

¤ juosta yhteensä 100 kilometriä. tai ainakin 60.

¤ rentoutua, levätä ja olla onnellinen




En aio tehdä listaa, missä on pakko ehtiä käydä tai ketä on pakko ehtiä nähdä (vaikka olin kyllä jo melkein tehnyt sellaisen). Koska parissa viikossa ei vaan ehdi kaikkea edes minuuttiaikataululla. Ja minun lomallani ei ole aikataulua. Joten pahoittelen valmiiksi, etten varmasti ehdi nähdä kaikkia ihania tyyppejä, vaikka haluaisin.





Loput kesälomasta säästän syksyyn aurinkoa varten, kaamosmasennusta vastaan. Mukavaa lomaa lomalaisille ja muille tsemppiä töihin. Ihanaa kesää! (aurinko, olethan täällä viikon päästä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti