sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Uetliberg

Kiipesin vuorelle. Minä! Ja jaksoin perille asti, vaikka mentiin tosi jyrkkää polkua, 
välillä sai ihan oikeesti KIIVETÄ. Näkymät oli ihan mahtavat, Alpit näkyi sinne niin 
hyvin! Ja mennessä oli ihana ilma, aatelkaa et nyt on marraskuu ja me vaellettiin 
hihattomissa paidoissa. Vuoren päällä käytiin ravintolassa syömässä, jossa meidät 
luettiin alempaan kastiin, kun oli lenkkivaatteet päällä, eikä päästy niihin parempiin 
pöytiin.. No ihan hyvät näkymät oli sieltäkin, ja ruoka oli tosi hyvää! Harmi vaan, 
etten ehtinyt kunnolla kuvailemaan siellä ylhäällä kun alkoi sataa, niin piti lähteä 
reippaasti alas ennen kaatosadetta..


Matkalla nähtiin aaseja. Niin söpöjä! 



Minä tein sen!! :)




6 kommenttia:

  1. Oon ite ollu täällä jo 2 kuukautta, enkä vieläkään oo päässy lähteen Uetlibergille! :D Pitäis varmaan kyllä saada aikaseksi ennenku tulee liian liukasta :p
    http://life-in-switzerland-jossu.blogspot.ch/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin lähteä sun kaveriksi joskus uudestaan, sielä oli tosi ihanan näköstä! :) Ihana tuo sun blogi! :)

      Poista
  2. Mää oon kans kiivenny tuonne, oli huippu reitti! :) Kenen kans sää olit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menittäkö te mitä reittiä? Me valittiin vahingossa semmonen mikä meni tosi jyrkästi välillä, vaikka sinne ois päässy vähä helpompaaki reittiä.. :D Sainan kans kävin.. :)

      Poista
  3. Voi miten kokoajan sulla on sielä jotain erikoista! :D Kuin kauan oot ees ollu ko oot jo Milanoon kerenny ja vuorelle kiipeileen :D Mitä sää teet niitten lasten kans, niitten kans ko oot tuolla vuorella yms. ollu tai Milanossa jos saan kysyä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Milja, täällä menee lujaa! Hyvä ku pysyy itekkää perässä.. :D Kyllä mä viikolla hoidan lapsia, noin 30h/vko. Illat ja viikonloput vapaata niin kyllähän siinä ehtii vaikka mitä.. :P

      Poista