maanantai 7. lokakuuta 2013

se tuskin on mä tiedän sen, mun ikäväni arvoinen

Kai se on pakko hyväksyä, että syksy on tullut. Kylmää ja pimeää, hyr. Minä tahdon lämpimään! Marraskuussa voisin lähteä, olisko jollain ideoita minne? Halvalla pitäis päästä, et jää rahaa ensi kevään Floridan-haaveeseen.. Tää matkakuume taitaa olla toistaiseksi pysyvää, kun kokoajan pitäis jonnekin olla menossa. 

Elo täällä maalla on rauhallista. Kolmivuorotyötä, pitkiä päiväunia, kahvihetkiä ystävien kanssa ja oma koti. Rakastan meidän taloa, se tuntuu niin kodilta. Ja tykkään myös uudesta sängystäni, niin monet päiväunet sielä on nukuttu... :) 

Välillä kaipaan niin takaisin Sveitsiin. Kaipaan kahvilakulttuuria, vuoristoja, lämmintä syksyä ja ihania ihmisiä siellä. Kaipaan Zürichin lenkkipolkuja, Allenwindenin kakkoskotia ja huoletonta elämää. Ja vapaita viikonloppuja. Ehkä aika kultaa muistot, mutta ihanaa se aika siellä suurimmaksi osaksi oli. Ehkä saan hieman lievitettyä sveitsi-ikävääni sillä, että saan ihanat auppari-ystäväni viikonlopuksi tänne!



milla - 12



se jokin mitä odottaa
jos en täällä kiinni saa
se tuskin on, mä tiedän sen
mun ikäväni arvoinen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti