torstai 3. joulukuuta 2015

voin palata kotiin

Kymmenen viikkoa sitte lähin toteuttamaan unelmaani maailmanympärimatkasta. Ja nyt oon tässä, valmiina palaamaan kotiin. Ikionnellisena, monta upeaa kokemusta ja kohtaamista rikkaampana, tili tyhjänä ja mieli täynnä rakkaita muistoja. Oon saanu tältä reissulta enemmän ku olin ikinä uskaltanu toivoa. Oon eläny mun unelmaa.

Aika on menny ihan mielettömän nopeaa. Ja koko reissun ajan viimeisiin viikkoihin asti musta on tuntunu, etten tiiä haluanko palata takas ja ajatus kotiinpaluusta on ahdistanut. Mutta nyt oon valmis palaamaan kotiin (ainakin hetkeksi), koska oon saanu tältä reissulta kaiken ja paljon enemmän. Oon nähny ja kokenu niin paljon lyhyessä ajassa, ettei mun aivot enää pysy mukana. Parempi varmaan hetkeksi pysähtyä käsittelemään näitä, tyhjentää kamerasta muisti, ladata akut ja kerätä matkabudjettia seuraavaan reissuun.

Ps. Mua jännittää kotiinpaluu paljo enemmän ku reissuun lähtö.

Oon kuullu että Miami on shoppailuparatiisi..

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa takaisin Suomeen, olispa vaan luntakin! Ja on ollut mukava lueskella sun reissupostauksia :) harvoin vaan saan kommentoitua... Varmasti ollut huippu reissu, niin hienoa että pääsit lähtemään!

    VastaaPoista