keskiviikko 31. joulukuuta 2014

vähän menneitä

Unohtumattomia hetkiä, ihania matkoja. uusi sivutyö aloeveran parissa. urheilufiiliksiä ja vähän elämäntaparemonttia. iloa, surua, luopumista ja jäähyväisiä. onnea ja kauniita muistoja. Sellainen oli minun viime vuosi. 

Ensi vuonna aion pitää huolta itsestäni, toteuttaa haaveita ja tehdä töitä unelmani eteen. Nyt juhlin uuttavuotta töiden merkeissä ja katselen raketteja työpaikan ikkunasta. Toivon teille kaikille oikein ihanaa ja onnellista uutta vuotta! Muistakaa antaa aikaa myös itselle ja tehdä niitä asioita, joista saatte iloa.


Uure vuore ohjei: 

Ot käpy pois kenkäst.
Kaar vesi pois saappaast.
Nost ämpär silmiltäs.
Jua kuppis tyhjäks.
Ol ilone, ol valone, ol pulune.
Älä lait kät sirkkeli.
Älä purot kirvest kintuil.
Älä unohr kotti avaimi.
Älä karot annetui syrämei.
Heli Laaksonen





Tässä teille palasia viime vuodestani, kaikkia tärkeitä hetkiä en millään saisi mahtumaan samaan postaukseen. Kiitos kaikille jotka olitte osana tätä vuotta ! 



siskoni meni naimisiin ♥



# Teimme kämppiksen kanssa ihanan lomareissun Kap Verdelle





# Löysin Aloe Veran, ihanat tuotteet, paljon energiaa ja uuden sivutyön.


paljuiltiin työystävien kanssa ♥

upeat lenkkimaisemat

ostin auton

vappubrunssi ystävien kanssa



# Olin kiireinen, ja koitin sovittaa aikatauluuni kaksi työtä, urheilun, ruokavalion ja ystävät. Tein ihanan reissun tukholmaan. Selvittelin ajatuksia, kaaduin ja nousin ylös.


# Vietin elämäni ensimmäisen oikean kesäloman


# Kävin Sveitsissä tapaamassa ystäviä ja minilomalla Italiassa


# Vaelsin vuorilla ihan yksin, täydellinen päivä



# Sain vieraita Sveitsistä ja vietin ihania kesäpäiviä


# kävin Kolilla vaeltamassa ystävän kanssa 


# juoksin puolimaratonin



# Olin surullinen siitä, että tulee syksy



# kävin siskojen ja äitin kanssa unelmalomalla Rodoksella 




# Otin äkkilähdön parin tunnin varoitusajalla Turkkiin


# Sain vakituisen työsopimuksen. Töiden puolesta vuosi oli aika raskas, muutoksia, surua ja jäähyväisiä. Mutta maailman ihanimmat työystävät ♥ 

# Olen kiitollinen siitä, että olen saanut olla terveenä ja olen voinut fyysisesti hyvin. Urheilin enemmän kuin koskaan, juoksukilometrejä tuli paljon ja innostuin kuntosalista. Muutin myös ruokavaliotani. 

# Olen myös kiitollinen kaikista matkoista, jotka sain vuoden aikana tehdä. Ilman kimppakämppää ja aloevera-työtä se ei olisi ollut taloudellisesti mahdollista. Ja kyllä, olen itsekäs ja on minun oma asiani mihin rahani laitan. En vaihtaisi näitä matkakokemuksia rahaksi ja olen onnellinen, että olen saanut tehdä ne.





1 kommentti:

  1. Ihania kokemuksia! Nautitaan elosta ja toivotaan, että tämä vuosi toisi mukanaan paljon hyvää <3

    VastaaPoista