tiistai 20. tammikuuta 2015

olen elossa

Voi aurinko, miten saat minut hyvälle tuulelle. 

Kevät tulee ! 

Ja minä olen selvinnyt syksystä, tekisi mieli juhlia! Miksei kalenterissa ole ensimmäisen kevätpäivän juhlaa? Sen päivän, jolloin ihmiset (ainakin minä) heräävät talvihorroksesta ja tajuavat että kevät tulee oikeasti. Että syksy on voitettu ja aurinko on taas täällä (ainakin hetkittäin). Sen kunniaksi pitäisi todellakin leipoa kakku, kattaa pöytä kauniiksi ja kutsua ystävät kylään. Jos nostaisin maljan, nostaisin sen keväälle.

Joo joo, tiedän että ulkona on pakkasta -20 astetta. Eikä aurinko paista joka päivä. Mutta tänään se paistoi, ja kertoi että kevät tulee! Joten minulla on ihan hyvä syy hymyillä itsekseni.









"Nuku hyvin äläkä sure. Ensimmäisen kevätpäivänä minä olen taas täällä luonasi. Rakenna pato minua odotellessasi."
- Nuuskamuikkunen -




Että kiitos kysymästä, hyvää kuuluu.


4 kommenttia:

  1. Voi Milla, oispa ollu ihana olla aurinkoa kuvailemassa sun kans!<3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia Milla - ja tekstiä myös <3! Tuuthan pian kylään :)!

    -Rania

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rania ! <3 Toivottavasti nähdään taas pian.. :)

      Poista